Khamis, 3 November 2016

Masa relax sikit..

Fuh..lega..
selepas sebulan berhempas pulas dgn exam
bukan aku yg sit exam
aku marking je..
tapi otak memang penat
lagi2lah paper aku masuk last day
dgn student yg ramai
essay ntah apa2
kejung mak nok...
lepas je habis marking
aku tido n rehat cukup2 kat umah
sementelah time marking tu aku kureng sihat
yelah baru 2 bulan lepas operation
tapi sakit kat dlm perut tu masih terasa
lagi2lah time tengah penat
tak cukup rehat
duduk marking lama2

kejung semua okk..


insyallah minggu depan
aku bawa parents bercuti ke langkawi lagi..
again....we love langkawi..
aku kureng sikit kl or tempat2 yg sesak n jem
aku suka tempat yg simple..
tapi boleh explore macam2
dah 3 tahun tak bawa diorg berjalan
alhamdulillah
dah habis study and ada rezki sikit ni
bawalah diorg jalan2

emm..tapi aku rasa kan..
entry ke langkawi 2013 dulu pun
macam lum habis je aku story
hahaha...
takpe..
to be continue..
ambik ko..
after 3 years baru nak continue..

ala..kita eksklusif sikit..
buat macam citer yg ala2 box offce lah
ada continue bagai
hahahah...


31 Disember 2018

Hari terakhir di tahun 2018. Makin lama makin terasa malas nak memblog. Gago ilak ngan keja. Banyak kenangan yg ditinggalkan dlm tahun ...