Isnin, 31 Disember 2018

31 Disember 2018

Hari terakhir di tahun 2018.
Makin lama makin terasa malas nak memblog.
Gago ilak ngan keja.

Banyak kenangan yg ditinggalkan dlm tahun 2018.
Arwah bapak telah kembali ke rahmatullah pada 16 Ogos 2018
bersamaan 4 Zulhijjah..beberapa hari seblm umat Islam
menyambut hari raya aidil adha.

Moga roh beliau dicucuri rahmat dan ditempatkan dlm kalangan org2 beriman.

Tahun ini juga aku diuji dgn pelbagai kesulitan.kesakitan.kesedihan...
Subhanallah, alhamdulillah, allahuakbar...

Selama ni hanya pernah mendengar pengalaman org yg sakit slipped disc
Rupanya aku diuji sedemikian juga.
2 org doktor panel ku menyatakan kebarangkalian aku kena slipped disc kerana
kesan dpd 2x bius penuh semasa aku dibedah pada tahun 2016 dan 2017!..
tak tahulah..nak kata terjatuh takde..zaman kecik2 dolok adalah jatuh..mgkn faktor kerja 
atau persekitaran, gaya hdp juga turut mempengaruhi..

tapi itu semua ujian..redha je lah..tanda Allah kasihkan kita
diujikan kita dengan kesakitan..secara senyap2 Dia ampunkan dosa2 kita..Alhamdulillah
oktober sehingga nov..dua bulan turut2 aku buat rawatan fisio, chiropraktik dan DTS
di TAGS spine and joint Kuch..yg kosnya bkn beratus2..tapi ribu riban..huhu

tapi takpe..duit blh cari..kesihatan yg ptg..
alhamdulillah ..ia  dpt mengelakkan pembedahan tulang ke atas diri ku..

semoga tahun akan datang akan lebih baik..aamiinn

#lamasikmemblogayatlintangpukang




31 Disember 2018

Hari terakhir di tahun 2018. Makin lama makin terasa malas nak memblog. Gago ilak ngan keja. Banyak kenangan yg ditinggalkan dlm tahun ...